Поради читачам


Звернення до читачів бібліотеки




Дорогий друже!
Держава витрачає багато коштiв для того, щоб ти мав пiдручник. Тож нагадуємо про єдинi вимо­ги до учнiв щодо використання та збереження пiдручникiв:
  1. Пам’ятай, що дбайливе ставлення до книги – ­завдання державного рiвня.
  2. Одержавши пiдручники, обгорни їх, відведи їм місце на книжковій полиці.
  3. Слiдкуй за чистотою книг, не читай пiд час їжi, не бери пiдручникибрудними руками.
  4. Не загортай cтopiнок, а користуйся зaкладкою.
  5. Не роби на cтopiнкax пiдручників помiток, за­писiв тощо.
  6.  Не перегинай книги під час читання.
  7. Не клади в книги олiвцi, ручки, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка.
  8.  Слiдкуй за станом підручників, своєчасно ремонтуй їх.
  9. Пам’ятай: пiдручники повинні служити уч­ням не менше 5 років, бути чистими і цiлими.
  10. У  кiнцi навчального року своєчасно повер­тай пiдручники до бібліотеки. Їх чекають твої молодші товаришi.
  11. Якщо ти випадково загубив чи ненароком зіпсував шкільний підручник, тобі необхідно повернути до бібліотеки однойменну або рівноцінну за змістом івартістю книгу.
  12. Бережи свого вipногo, мудрого друга – книгу! 

Вимоги до читача
  • Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти ви­вчаєш.
  • Пам'ятай, що читання – одне з найваж­ливіших занять у самоосвіті іставитися до нього треба серйозно.
  • Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.
  • Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.
  • Не поспішай, не ковтай книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
  • Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.
  • Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки .
  • Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго,прочитане забувається.
  • Розпочату роботу доводь  до кінця. Не  залишай  книжку  недочитанною – головне може бути попереду.
  • Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
  • Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. Добре при цьому придумати (знайти) приклади, що підкріплюють прочитане.
  • Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань.
  • Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло.
  • Намагайся розібратися самостійно.
  • Де потрібно – змушуй працювати і уяву.
  • Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення – найкращий засіб закріплення прочитаного.
  • Навчись критично сприймати прочитане.
  • Обов'язково ознайомся з рецензія ми і відгуками на книжку: один розум добре, а колективний ­краще.
  • Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті .
  • Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.
 Чотири завдання, які повинні бути розв'язані під час читання.
Перше завдaння при читанні – це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал.
Дpyre завдання – продумати прочитане.
Третє – зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки.
         Четверте завдання – це усвідомити, чого нового навчила книжка.
  



                                         

Діти  в  інтернеті














Комментариев нет:

Отправить комментарий