Дорогий друже!
Держава витрачає багато коштiв для того, щоб ти мав пiдручник. Тож нагадуємо про єдинi вимоги до учнiв щодо використання та збереження пiдручникiв:
- Пам’ятай, що дбайливе ставлення до книги – завдання державного рiвня.
- Одержавши пiдручники, обгорни їх, відведи їм місце на книжковій полиці.
- Слiдкуй за чистотою книг, не читай пiд час їжi, не бери пiдручникибрудними руками.
- Не загортай cтopiнок, а користуйся зaкладкою.
- Не роби на cтopiнкax пiдручників помiток, записiв тощо.
- Не перегинай книги під час читання.
- Не клади в книги олiвцi, ручки, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка.
- Слiдкуй за станом підручників, своєчасно ремонтуй їх.
- Пам’ятай: пiдручники повинні служити учням не менше 5 років, бути чистими і цiлими.
- У кiнцi навчального року своєчасно повертай пiдручники до бібліотеки. Їх чекають твої молодші товаришi.
- Якщо ти випадково загубив чи ненароком зіпсував шкільний підручник, тобі необхідно повернути до бібліотеки однойменну або рівноцінну за змістом івартістю книгу.
- Бережи свого вipногo, мудрого друга – книгу!
Вимоги до читача
- Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.
- Пам'ятай, що читання – одне з найважливіших занять у самоосвіті іставитися до нього треба серйозно.
- Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.
- Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.
- Не поспішай, не ковтай книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
- Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.
- Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки .
- Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго,прочитане забувається.
- Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитанною – головне може бути попереду.
- Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
- Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. Добре при цьому придумати (знайти) приклади, що підкріплюють прочитане.
- Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань.
- Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло.
- Намагайся розібратися самостійно.
- Де потрібно – змушуй працювати і уяву.
- Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення – найкращий засіб закріплення прочитаного.
- Навчись критично сприймати прочитане.
- Обов'язково ознайомся з рецензія ми і відгуками на книжку: один розум добре, а колективний краще.
- Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті .
- Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.
Чотири завдання, які повинні бути розв'язані під час читання.
Перше завдaння при читанні – це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал.
Дpyre завдання – продумати прочитане.
Третє – зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки.
Четверте завдання – це усвідомити, чого нового навчила книжка.
Комментариев нет:
Отправить комментарий